Sunday 6 May 2012

~ benci akan dilema ~

hye uoollll

ahaha
what up!!
pergh perghhh
cik bintang da pulang kampung
lupe jengah belog yerk??
ahahah
xdela.. maklum la...
bnyak bende nak buat
ahaiiii
lagak seperti artisssshh!!


abaikan la...
even bz mane..
tp cik bintang 
nape sebut2 pasal dilema ni...

biasela manusia
ade ati dan perasaan kan??
so harus la cik bintangf merasai 
keadaan dan perasaan cm tu

motip???
maybe x bole nak details 
just let uoll noe
cik bintang mmg dilemma

hmmmm
biala kiter ter'umbang ambing
sekalipon..
yg penting jgn patah semangat

tanx pada kawan yg sngat memahami
cik bintang...
kamu mmg kawan n pendengar terbaek!!!




even aku ilang pendengar terbaek aku mase lalu..
namun aku ttp jmpe pendengar terbaek
sebagai pengganti kau wahai sahabat


Sharing good times with good friends is the greatest joy.
 This is the stuff that makes life worthwhile.
 Whether sharing a meal together or a good conversation,
 there is nothing more fulfilling then spending time with friends.


ye..
aku bersyukur
dikurniakan
ramai kawan yg prihatin n baik ati
namun...


~ x sume same macam dowang ~ 
sowang kuat bebel
sowang kuat
bebel jugak

xpe
jji tok kebaikkan aku
tanx sahabat!!



~ cik iqa joyah ~



~ cik ecah joyah ~



No comments:

Post a Comment